Linguistic Aspect of Advertising
Дата
2016
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
The article deals with the linguistic aspect of advertising. The aim of this article is to show the process of manipulating human’s emotions via advertisements and to show different linguistic techniques and tricks that advertisers use to attract consumer’s attention.
Опис
Ключові слова
кафедра іноземних мов професійного спрямування, advertising, manipulation, emotion, consumer, linguistic techniques, реклама, маніпуляція, емоція, споживач, лінгвістичні техніки, манипуляция, эмоция, потребитель, лингвистические техники
Бібліографічний опис
Kolomiiets, A. Linguistic Aspect of Advertising / A. Kolomiiets, O. Yakymenko // Nauka i Studia . – Przemysl, 2016. – Vol. 19. – P. 55-58.