Процес обслуговування як елемент маркетинг-міксу підприємств сфери нематеріального виробництва

Ескіз

Дата

2016

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті досліджена специфіка процесу надання послуги як окремого елементу маркетингового міксу, запропонована структура даного елементу, сформульовані пропозиції щодо його оптимізації, а також подано схематичне відображення процесу обслуговування. The paper explores the specificity of service process as the separate element of marketing-mix, proposes the structure of this element, formulates the propositions of its optimization and also provides the schematic display of service process.

Опис

Ключові слова

послуга, процес обслуговування, процес надання поcлуги, контактний персонал, середовище надання послуги, якість обслуговування, service, service process, process of service delivery, contact personnel, service delivery environment, quality of service, кафедра маркетингу, кафедра економіки праці та менеджменту

Бібліографічний опис

Ткачук, С. В. Процес обслуговування як елемент маркетинг-міксу підприємств сфери нематеріального виробництва / С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - К., 2016. - Вип. 7 (181). - С. 194–200.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced