Інтеграція напрямів розвитку новацій у харчовій промисловості

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Розглянуто варіанти розвитку новації, запропоновано інтегральний варіант розвитку новацій з позиції маркетингу розвитку новацій, вказано на значущість маркетингу для створення новації та перетворення її на інновацію, запропоновано інтеграційну модель інноваційного процесу для підприємств харчової промисловості.
The existent variants of development novation are considered, the integrated variant of the novations development from position of marketing of development novations is proposed. The role of marketing for creation of novation and transformation of it into an innovation is demonstrated. The integration model of innovative process is proposed for the enterprises of food retail industry.

Опис

Ключові слова

маркетинг розвитку інновацій, інноваційний процес, інноваційний конвеєр, marketing of innovation, innovation process, innovation pipeline, кафедра економічної теорії

Бібліографічний опис

Кундєєва, Г. О. Інтеграція напрямів розвитку новацій у харчовій промисловості / Г. О. Кундєєва // Вісник національного університету “Львівська політехника” : Проблеми економіки та управління. - Львів, 2010. - № 683. – С. 89-93.

Зібрання