Інтеграція напрямів розвитку новацій у харчовій промисловості
Вантажиться...
Файли
Дата
2010
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Розглянуто варіанти розвитку новації, запропоновано інтегральний варіант розвитку новацій
з позиції маркетингу розвитку новацій, вказано на значущість маркетингу для створення новації та
перетворення її на інновацію, запропоновано інтеграційну модель інноваційного процесу для
підприємств харчової промисловості.
The existent variants of development novation are considered, the integrated variant of the novations development from position of marketing of development novations is proposed. The role of marketing for creation of novation and transformation of it into an innovation is demonstrated. The integration model of innovative process is proposed for the enterprises of food retail industry.
The existent variants of development novation are considered, the integrated variant of the novations development from position of marketing of development novations is proposed. The role of marketing for creation of novation and transformation of it into an innovation is demonstrated. The integration model of innovative process is proposed for the enterprises of food retail industry.
Опис
Ключові слова
маркетинг розвитку інновацій, інноваційний процес, інноваційний конвеєр, marketing of innovation, innovation process, innovation pipeline, кафедра економічної теорії
Бібліографічний опис
Кундєєва, Г. О. Інтеграція напрямів розвитку новацій у харчовій промисловості / Г. О. Кундєєва // Вісник національного університету “Львівська політехника” : Проблеми економіки та управління. - Львів, 2010. - № 683. – С. 89-93.