Використання інтерент-технології «блог» в освітньому процесі вищих навчальних закладів

Ескіз

Дата

2018

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Стаття присвячена зумовленій необхідності оновлення освітньої діяльності вищих навчальних закладів шляхом інтегрування новітньої інтернет-технології «блог». В статті наводиться визначення поняттю блог та його відмінності від звичайного сайту, розглядаються особливості ведення блогу викладачем, окремим студентом та академічною групою, визначаються переваги та недоліки використання даного види інтернет-технологій. The article is devoted to the necessity of updating the educational activities of higher education institutions by integrating the latest Internet technology "blog". The article defines the concept of a blog and its differences from a regular site, discusses the features of blogging by a teacher, individual student and academic group, identifies the advantages and disadvantages of using this type of Internet technologies.

Опис

Ключові слова

інтернет-технології, блог, навчання, технології web 2.0, internet-technologies, blog, education, web 2.0 technology, кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації

Бібліографічний опис

Гаркуша, О. О. Використання інтерент-технології «блог» в освітньому процесі вищих навчальних закладів / О. О. Гаркуша // Щоквартальний науково-практичний журнал [Електронний журнал] – Кременчук : КрНУ, 2018. – Вип. 2 (22). – 80 с. – Режим доступу: https://eetecs.kdu.edu.ua/2018_02/EETECS2018_0207.pdf

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced