Формування ринку хліба і хлібобулочних виробів м. Києва за період 1992-2000 рр.
Файли
Дата
2001
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Основну увагу у роботі приділено кореляційному аналізу залежності між шириною асортименту та рентабельністю і маржею прибутку на підприємствах хлібопекарської галузі, який показав, що між обсягом товарної продукції, прибутком, рентабельністю, маржею прибутку та коефіцієнтом зростання асортименту простежуються зв’язки високої щільності.
The main attention is paid to the correlation analysis of the relationship between the width of the range and profitability and profit margins in the business of baking industry, which showed that between production volume, profit before tax, profit margin, profit margin and growth rate range observed relationships, high density.
The main attention is paid to the correlation analysis of the relationship between the width of the range and profitability and profit margins in the business of baking industry, which showed that between production volume, profit before tax, profit margin, profit margin and growth rate range observed relationships, high density.
Опис
Ключові слова
маржа прибутку, кореляційний аналіз, ширина асортименту, коефіцієнт зростання асортименту, рентабельність, profit margin, correlation analysis, the width of the range, the growth rate range, profitability, кафедра економіки праці та менеджменту
Бібліографічний опис
Репіч, Т. А. Формування ринку хліба і хлібобулочних виробів м. Києва за період 1992-2000 рр. / Т. А. Репіч // Збірник наукових праць УДУХТ. – 2001. – № 10. – С. 79.