Формування ринку хліба і хлібобулочних виробів м. Києва за період 1992-2000 рр.

Ескіз

Дата

2001

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Основну увагу у роботі приділено кореляційному аналізу залежності між шириною асортименту та рентабельністю і маржею прибутку на підприємствах хлібопекарської галузі, який показав, що між обсягом товарної продукції, прибутком, рентабельністю, маржею прибутку та коефіцієнтом зростання асортименту простежуються зв’язки високої щільності.
The main attention is paid to the correlation analysis of the relationship between the width of the range and profitability and profit margins in the business of baking industry, which showed that between production volume, profit before tax, profit margin, profit margin and growth rate range observed relationships, high density.

Опис

Ключові слова

маржа прибутку, кореляційний аналіз, ширина асортименту, коефіцієнт зростання асортименту, рентабельність, profit margin, correlation analysis, the width of the range, the growth rate range, profitability, кафедра економіки праці та менеджменту

Бібліографічний опис

Репіч, Т. А. Формування ринку хліба і хлібобулочних виробів м. Києва за період 1992-2000 рр. / Т. А. Репіч // Збірник наукових праць УДУХТ. – 2001. – № 10. – С. 79.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced