Стан та перспективи дистанційного навчання іноземній мові в процесі підготовки майбутніх економістів Національного університету харчових технологій

Ескіз

Дата

2019

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Стаття присвячена розгляду поточного стану та перспектив розвитку системи дистанційного навчання в Україні взагалі, та в Національному університеті харчових технологій, як одного з потужних навчально-наукових комплексів держави, яке відоме й за її межами, зокрема. Перелічуються провідні державні та іноземні науковці та освітяни, які займалися вивченням різних аспектів дистанційного навчання та зробили значний внесок в розвиток педагогічної науки. Описуються результати закордонних зустрічей, наводяться аргументи щодо впровадження та розвитку дистанційної освіти в світі. Детально характеризуються переваги та недоліки онлайн освіти, перелічуються особливості даного виду навчання. З метою кращого розуміння поняття системи дистанційної освіти, одним з ключових моментів статті, на нашу думку, є характеристика відмінностей дистанційної форми освіти від заочної. В статті розглядається поняття дистанційного навчання як таке по закінченню котрого студент отримує диплом державного зразка про вищу освіту. Дослідження було звужене до окремої категорії студентів, які проходять навчально-професійну підготовку за спеціальностями економічного профілю на дистанційній основі. Однією з обов’язкових дисциплін в НУХТ є іноземна мова, вивчення якої набуває особливого значення для майбутнього розвитку та конкурентоспроможності як окремого студента так і держави в цілому. Цілями вивчення дисципліни іноземна мова студентів-економістів є розвиток навичок оперування вузькоспеціалізованою лексикою та термінами, ведення ділової бесіди та переписки з іноземними партнерами. Для досягнення поставленої мети на рівні дистанційної освіти, необхідним є розробка спеціальних теоретичних та практичних курсів які б давали можливість вивчати дисципліну в повному обсязі, оволодіти та розвити навички усного й писемного ділового мовлення. В статті розглядається поетапний перехід та впровадження системи дистанційної освіти в НУХТ. Зазначаються передумови становлення дистанційної освіти та шляхи її подальшого розвитку. Відмічається, що основним засобом дистанційної освіти в НУХТ є система Moodle. В статті описуються переваги та недоліки використання даної системи, відмічаються шляхи її вдосконалення та модернізації. В секції «Обговорення» для порівняння набутих результатів дослідження подаються для розгляду окремі здобутки інших вищих навчальних закладів України.The article is devoted to the consideration of the current state and perspectives of the development of a distance learning system in Ukraine in general, and at the National University of Food Technologies, as one of the powerful educational and scientific complexes of the state, which is also known abroad, in particular. The leading state and foreign scientists and scholars who have been studying various aspects of distance learning and have made a significant contribution to the development of pedagogical science are listed. The results of foreign meetings are described; the arguments for the establishment and development of distance education in the world are given. The advantages and disadvantages of online education are described; the features of this type of training are listed. In order to better understanding of the concept of distance education system, one of the key points of the article, in our opinion, is to characterize the differences between distance education and extramural education. The article discusses the concept of distance learning as such in result of which the student receives a state diploma of higher education. The study was narrowed down to a separate category of students who undergo educational and professional training in economic specialties on a distance basis. One of the mandatory subjects in NUPT is a foreign language, the study of which is of particular importance for the future development and competitiveness of both an individual student and the state as a whole. The objectives of the study of the foreign language by future economists are to develop the skills in mastering highly specialized vocabulary and terms, conducting business conversations and correspondence with foreign partners. To achieve this goal with the help of distance education, it is necessary to develop special theoretical and practical courses that would give the opportunity to study the subject in full, master and develop the skills of oral and written business speech. The article discusses a phased transition and the introduction of a distance education system in NUFTs. The prerequisites for the development of distance education and ways of further development are indicated. It is noted that the main means of distance education in NUFT is the Moodle system. The article describes the advantages and disadvantages of using this system, the ways of its improvement and modernization are noted. In the section "Discussion" for comparison of the obtained results of the research some achievements of other higher educational institutions of Ukraine are submitted for consideration.

Опис

Ключові слова

дистанційне навчання, дистанційні технології, англійська мова, професійна підготовка, економісти, вища освіта, distance learning, distance technologies, the English language, professional training, economists, higher education, кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації

Бібліографічний опис

Гаркуша, О. О. Стан та перспективи дистанційного навчання іноземній мові в процесі підготовки майбутніх економістів Національного університету харчових технологій / О. О. Гаркуша // Інженерні та освітні технології : щоквартальний науково-практичний журнал. – Кременчук : КрНУ, 2019. – Вип. 7 (1). – С. 46-55.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced