Маркетингова діяльність в соціальних мережах Facebook та Instagram
Дата
2019
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В роботі було проаналізовано популярність соціальних мереж серед українських користувачів. Досліджено інструменти, за допомогою яких здійснюється підприємницька діяльність в соціальних мережах та за допомогою яких маркетологи просувають і продають товари та послуги в найпопулярніших соціальних мережах в Україні Facebook та Instagram. Проаналізовано сильні та слабкі сторони маркетингу в соціальних мережах. Виявлено, що основними критеріями успішної бізнес-діяльності в мережі є візуальний стиль та вдале просування. Уточнено дієві інструменти просування в соціальних мережах, серед яких виокремлено: платну рекламу, орієнтовану на конкретну цільову аудиторію (таргетингова реклама), роботу з лідерами думок та інструменти «массфоловінгу» та «масслайкінгу».
The article analyzes the popularity of social networks among Ukrainian users. The tools by which entrepreneurship in social networks is carried out and through which marketers promote and sell goods and services in the most popular social networks in Ukraine, Facebook and Instagram are explored. Also, It was analyzed the strengths and weaknesses of marketing in social networks. It was found that the main criteria for successful online business activity are visual style and successful promotion. For successful promotion, marketers use such basic tools as: target advertisement, work with opinion leaders and tools for "massfollowing" and "massliking".
Опис
Ключові слова
кафедра маркетингу, інтернет-маркетинг, просування, соціальні мережі, SMM-просування, таргетована реклама, массфоловінг, масслайкінг, лідери думок, амбасадори бренду, internet marketing, promotion in social networks, smm promotion, smm promotion tools, social media promotion tools, targeted advertising, mass liking, mass following, leaders, brand ambassador
Бібліографічний опис
Семененко, В. Ю. Маркетингова діяльність в соціальних мережах Facebook та Instagram / К. Ю. Семененко, В. І. Юрченко, Н. П. Скригун // Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. ‒ 2019. ‒ № 2 ‒ С. 164‒168.