Дослідження споживчих переваг при виборі здобних хлібобулочних виробів

Ескіз

Дата

2018

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Розглянута проблема оцінювання споживчих переваг при виборі хлібобулочних виробів; проаналізовано споживчі переваги при здійсненні вибору здобних хлібобулочних виробів підприємств ПАТ «Київхліб»; проведено опитування фокус-групи та здійснено анкетування споживачів, результати якого покладено в основу дослідження. The problem of estimating consumer preferences in the choice of bakery products is considered; the consumer preferences were analyzed in the choice of the sweet bakery products of PJSC "Kyivkhlib" enterprises; A focus group survey was conducted and a survey of consumers was carried out, the results of which are the basis of the study.

Опис

Ключові слова

споживачі, споживчі переваги, маркетингові дослідження, опитування, анкетування, consumers, consumer benefits, marketing researches, poll, questionnaire, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Крайнюченко, О. Ф. Дослідження споживчих переваг при виборі здобних хлібобулочних виробів / О. Ф. Крайнюченко, Л. В. Ашомко // Central European journal for science and research. – Praha : Publishing house education and science, 2018. – № 8 (52). – С. 17-21.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced