Визначення конкурентоспроможності підприємства за показниками маркетингової діяльності

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Розглянуто методичні підходи щодо визначення конкурентоспроможності підприємства за показниками маркетингової діяльності. Обґрунтовано фактори, які слід враховувати при оцінці конкурентоспроможності підприємства за пропонованою методикою. Визначено переваги розглянутої методики серед інших.
Methodical approaches to determining the competitiveness of enterprises in terms of marketing. Grounded factors to consider when assessing the competitiveness of enterprises by the proposed method. Advantages of the considered methods among others.

Опис

Ключові слова

конкурентоспроможність підприємства, методи оцінювання конкурентоспроможності, маркетингова діяльність, competitiveness, competitiveness assessment methods, marketing activities, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Бєлова, Т. Г. Визначення конкурентоспроможності підприємства за показниками маркетингової діяльності / Т. Г. Бєлова, А. О. Крижко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. – 2012. - № 5. - С. 112-115.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced