Визначення конкурентоспроможності підприємства за показниками маркетингової діяльності
Файли
Дата
2012
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглянуто методичні підходи щодо визначення конкурентоспроможності підприємства за показниками маркетингової діяльності. Обґрунтовано фактори, які слід враховувати при оцінці конкурентоспроможності підприємства за пропонованою методикою. Визначено переваги розглянутої методики серед інших.
Methodical approaches to determining the competitiveness of enterprises in terms of marketing. Grounded factors to consider when assessing the competitiveness of enterprises by the proposed method. Advantages of the considered methods among others.
Methodical approaches to determining the competitiveness of enterprises in terms of marketing. Grounded factors to consider when assessing the competitiveness of enterprises by the proposed method. Advantages of the considered methods among others.
Опис
Ключові слова
конкурентоспроможність підприємства, методи оцінювання конкурентоспроможності, маркетингова діяльність, competitiveness, competitiveness assessment methods, marketing activities, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Бєлова, Т. Г. Визначення конкурентоспроможності підприємства за показниками маркетингової діяльності / Т. Г. Бєлова, А. О. Крижко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. – 2012. - № 5. - С. 112-115.