Підходи до формування стратегії відносин
Файли
Дата
2009
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглянуто теоретичні підходи щодо формування стратегії відносин. Подано характеристику маркетингу відносин. Визначені причини встановлення відносин, доведена необхідність співпраці між виробниками і споживачами, виробниками і постачальниками, окремими незалежними компаніями. Наведені обмеження щодо застосування маркетингу відносин.
The theoretical approach the form strategy relations are considered. The characteristic of marketing relations are showing oneself. Reason establish of the relations are definition, necessity collaboration between production and consumer, between production and supplying, between section independent of the company are definition. The cite limitation to make use marketing relations.
The theoretical approach the form strategy relations are considered. The characteristic of marketing relations are showing oneself. Reason establish of the relations are definition, necessity collaboration between production and consumer, between production and supplying, between section independent of the company are definition. The cite limitation to make use marketing relations.
Опис
Ключові слова
стратегія відносин, маркетинг відносин, взаємовигідна співпраця, ефективність співробітництва, strategy of relations, marketing relations, advantageous collaborate, efficacy collaborate, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Бєлова, Т. Г. Підходи до формування стратегії відносин / Т. Г. Бєлова, О. Ф. Крайнюченко // Наукові праці НУХТ. - 2009. - № 30. – С. 19-22.