Підходи до формування стратегії відносин

Ескіз

Дата

2009

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Розглянуто теоретичні підходи щодо формування стратегії відносин. Подано характеристику маркетингу відносин. Визначені причини встановлення відносин, доведена необхідність співпраці між виробниками і споживачами, виробниками і постачальниками, окремими незалежними компаніями. Наведені обмеження щодо застосування маркетингу відносин.
The theoretical approach the form strategy relations are considered. The characteristic of marketing relations are showing oneself. Reason establish of the relations are definition, necessity collaboration between production and consumer, between production and supplying, between section independent of the company are definition. The cite limitation to make use marketing relations.

Опис

Ключові слова

стратегія відносин, маркетинг відносин, взаємовигідна співпраця, ефективність співробітництва, strategy of relations, marketing relations, advantageous collaborate, efficacy collaborate, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Бєлова, Т. Г. Підходи до формування стратегії відносин / Т. Г. Бєлова, О. Ф. Крайнюченко // Наукові праці НУХТ. - 2009. - № 30. – С. 19-22.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced