Вплив персоналізації послуг на світову індустрію гостинності
Дата
2019
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Досліджено технологію персоналізації даних в сучасних готелях. Встановлені функціональні можливості, що сприяють підвищенню ефективності діяльності готельних підприємств, зниженню витрат, покращенню рівня обслуговування.
The technology of data personalization in modern hotels was investigated. Functional capabilities that contribute to improving the efficiency of hotel enterprises, reducing costs, and improving the level of service have been established.
Опис
Ключові слова
готель, гостинність, послуги, індустрія гостинності, якість, hotel, hospitality, services, hospitality industry, quality, кафедра готельно-ресторанної справи
Бібліографічний опис
Блощинська, О. О. Вплив персоналізації послуг на світову індустрію гостинності / О. О. Блощинська, О. В. Бортнічук // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : матеріали 85 Ювілейної Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 11–12 квітня 2019 р. – Київ : НУХТ, 2019. – Ч. 3. – С. 292.