Комплексний підхід до оцінки якості послуг готельних підприємств
Файли
Дата
2019
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті досліджено комплесні підходи до оцінки якості обслуговування готельних підприємств на
сучасному українському ринку, виявлено неузгодженість стандартів оцінювання якості послуг гостинності та рівня сервісу, описано зовнішні та внутрішні підходи, що використовуються для оцінки якості. На основі проведених досліджень шляхом анкетування виявлено основні проблеми якості обслуговування окремих готельних підприємств Києва, невідповідність якості готелів згідно з їхньою зазначеною зірковістю, а також запропоновано комплексний підхід до оцінювання якості готелів.
Опис
Ключові слова
готельні підприємства, гостинність, якість послуг, сервіс, кафедра туристичного та готельного бізнесу, кафедра готельно-ресторанної справи
Бібліографічний опис
Басюк, Д. І. Комплексний підхід до оцінки якості послуг готельних підприємств / Д. І. Басюк, Д. О. Мельник, М. П. Маршаленко // Економiка та держава. – 2019. – № 3. – С. 30–33.