Розвиток гольф індустрії у Європейських країнах в сучасних умовах
Файли
Дата
2020-03
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Гольф давно перестав бути лише спортом, це унікальне поєднання елітного способу життя та серйозного бізнесу. Зростаюча популярність гольфу в усьому світі набагато випереджає інші види спорту. За останні 20 років у світі майже вдвічі збільшилася кількість полів для гольфу та гравців – до 33 000 і 55 мільйонів відповідно. Згідно з доповіддю, підготовленою Oxford Economics, середній гравець у гольф витрачає 150-180 євро на день на короткостроковому відпочинку та 250 євро на день на тривалій відпустці.Популярність гри в гольф сприяла формуванню, так званих гольф турів. Багато справжніх поціновувачів гри мріють зіграти в гольф саме на тому полі, де тренуються або грають титуловані спортсмени. На сьогоднішній день поля для гольфу є абсолютно в будь-якій точці світу. Гольф, задоволення досить дороге, і грають в нього в основному бізнесмени і заможні люди. Однак, гольф – це більше ніж гра, це спосіб життя і думки. Згідно статистичних даних, близько 30-40 відсотків членів світових гольф-клубів взагалі не грають, для них бути членом в клубі – це імідж і ділове спілкування. Майже всі американські, англійські, японські мільйонери є шанувальниками гри в гольф.
Опис
Ключові слова
гольф, індустрія, golf, іndustry, кафедра фізичного виховання
Бібліографічний опис
Павлюк, І. С. Розвиток гольф індустрії у Європейських країнах в сучасних умовах / І. С. Павлюк // Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії : матеріали ХХV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 31 березня 2020 р. – Переяслав : 2020. – С. 136–138.