Benchmarking as an instrument of marketing decisions
Файли
Дата
2020
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Practical principles of benchmarking weight as marketing instrument of influence on strategic decisions of business development are studied in the article. Peculiarities of application and place of the tool are revealed and substantiated from ensuring competitiveness in the marketing portfolio. There is the procedure of benchmarking, and subsequent benchmarking of the received strategic data about the positive or negative experience of the competitor, which significantly affects its competitiveness is considered.
У статті досліджено практичні принципи бенчмаркінгу як маркетингового інструменту впливу на стратегічні рішення розвитку бізнесу. Виявлені та обґрунтовані особливості застосування та місце використання інструменту із забезпечення конкурентоспроможності у маркетинговому портфелі. Розглянуто процедуру бенчмаркінгу та доведено необхідність проведення порівняльного оцінювання отриманих стратегічних даних про позитивний чи негативний досвід конкурента, що суттєво впливає на його конкурентоспроможність.
Опис
Ключові слова
кафедра маркетингу, конкурентоспроможність, бенчмаркінг, звіт про тестування, аналіз бенчмаркінгу, маркетингова розвідка, стратегічні дані, competitiveness, benchmarking, marketing intelligence, benchmarking report, benchmarking analysis, strategic data
Бібліографічний опис
Skryhun, N. Benchmarking as an instrument of marketing decisions / N. Skryhun, S. Kolodiuk // Středoevropský věstník pro vědu a výzkum. – Praha: Publishing house Education and Science, 2020. – № 2 (63). - Р. 34-40.