Емпіричне дослідження фрустраційного дискомфорту у студентів

Ескіз

Дата

2020

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті описано емпіричне дослідження з використанням багатофакторної методики «Шкала фрустраційного дискомфорту» Н.Херрінгтона з метою діагностики фрустраційної толерантності у студентів. Проаналізовано отримані результати наукового дослідження та їх вплив на розвиток фрустраційної толерантності та психологічні розлади юнаків. In the article the empirical investigation of the multi-dimensional “Frustration discomfort scale” by N. Herrington was made with the aim of increasing students’ frustration tolerance. The acquired evidence of research was analyzed and its effect on the development of frustration tolerance and psychological disorders in adolescence was defined.

Опис

Ключові слова

кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації, фрустраційна толерантність, шкала «фрустраційного дискомфорту», студент, frustration, student, frustration discomfort scale

Бібліографічний опис

Божок, Н. О. Емпіричне дослідження фрустраційного дискомфорту у студентів / Н. О. Божок // The Unity of Science. – 2020. – № 3. – P. 80–82.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced