Lovemarks бренди в українському просторі (на прикладі мережі б’юті-барів G.Bar)
Loading...
Date
item.page.orcid
item.page.doi
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
У статті на прикладі світової франчайзингової мережі б’юті-барів G.Bar розглядаються певні аспекти нової концепції брендингу, запропонованої К.Робертсом, -«Lovermarks бренд». Вказується на важливості емоційної складової між споживачем та брендом, визначаються ключові особливості, які дозволяють зараховувати бренд до категорії Lovermarks. Наголошується, що Lovermarks це не просто сучасна ідеологія бренду, це ґрунтовна розробка всіх ключових взаємодій із аудиторією, що в комплексі сприяє тому, яку емоцію викличе бренд у кінцевого споживача продукту.
Description
Citation
Соловйова, Ю. Є. Lovemarks бренди в українському просторі (на прикладі мережі б’юті-барів G.Bar) / Ю. Є. Соловйова, К. Є. Горська // Альманах науки. – 2019. – № 11/1 (32). – С. 18–21.