Lovemarks бренди в українському просторі (на прикладі мережі б’юті-барів G.Bar)

Loading...
Thumbnail Image

Date

item.page.orcid

item.page.doi

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

У статті на прикладі світової франчайзингової мережі б’юті-барів G.Bar розглядаються певні аспекти нової концепції брендингу, запропонованої К.Робертсом, -«Lovermarks бренд». Вказується на важливості емоційної складової між споживачем та брендом, визначаються ключові особливості, які дозволяють зараховувати бренд до категорії Lovermarks. Наголошується, що Lovermarks це не просто сучасна ідеологія бренду, це ґрунтовна розробка всіх ключових взаємодій із аудиторією, що в комплексі сприяє тому, яку емоцію викличе бренд у кінцевого споживача продукту.

Description

Citation

Соловйова, Ю. Є. Lovemarks бренди в українському просторі (на прикладі мережі б’юті-барів G.Bar) / Ю. Є. Соловйова, К. Є. Горська // Альманах науки. – 2019. – № 11/1 (32). – С. 18–21.

Collections

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By