Дослідження впливу культури споживання населення України та Українського Причорномор’я на механізм розробки комплексу маркетингу харчових підприємств
Файли
Дата
2011
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В роботі проведено дослідження впливу культурних сил макросередовища маркетингу України та Українського Причорномор'я на розробку та застосування маркетингових заходів на підприємствах харчової промисловості цих регіонів.
Опис
Ключові слова
культура, поведінка споживачів, маркетингове макросередовище, culture, marketing macroenvironment, behaviour of the consumers
Бібліографічний опис
Звягінцева, О. Б. Дослідження впливу культури споживання населення України та Українського Причорномор’я на механізм розробки комплексу маркетингу харчових підприємств / О. Б. Звягінцева // Наукові праці НУХТ. – 2011. – № 39. – С. 40–45.