Методичний підхід до вибору маркетингової стратегії підприємства ресторанного господарства
Файли
Дата
2011
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Запропоновано методичний підхід до вибору альтернативних маркетингових стратегій для підприємства ресторанного господарства (ПРГ). Запропоновано розглядати ПРГ як поліфункціональний та багатосуб’єктний об’єкт.
Опис
Ключові слова
якість управління, індекс задоволеності споживачів, організаційна структура, інтегральний показник експертної ефективності, quality of management, an index of satisfaction of consumers, organizational structure, an integrated indicator of expert efficiency
Бібліографічний опис
Шталь, Т. В. Методичний підхід до вибору маркетингової стратегії підприємства ресторанного господарства / Т. В. Шталь // Наукові праці НУХТ. – 2011. – № 39. – С. 115–119.