Franchising as an innovative form of business management in Ukraine

Ескіз

Дата

2020

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

The article is devoted to the study of franchising as an innovative form of Business Management in Ukraine. Its condition, structure, and capacity are analyzed. Problems and trends in the development of franchising are identified. Measures to improve the conditions of its development in Ukraine are proposed. Стаття присвячена дослідженню франчайзингу як інноваційної форми управління бізнесом в Україні. Проаналізовано його стан, структуру та місткість. Визначено проблеми та тенденції розвитку франчайзингу. Запропоновано заходи щодо покращення умов його розвитку в Україні.

Опис

Ключові слова

кафедра економіки праці та менеджменту, franchising, business, management, franchisor, franchise, франчайзинг, бізнес, менеджмент, франчайзер, франчайзі

Бібліографічний опис

Penchuk, G. Franchising as an innovative form of business management in Ukraine / G. Penchuk, О. Tur // Norwegian journal of development of the international science. – 2020. – № 49 (2). – Рр. 28–32

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced