Основні напрями підвищення товарної політики підприємства при виході на зовнішні ринки
Файли
Дата
2017
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті було здійснено оцінку товарної політики підприємств при виході на зовнішній ринок, визначено чинники впливу та запропоновано напрямки її підвищення. The article evaluated the product policy of enterprises when entering the foreign market, determined the factors of influence and proposed directions for its improvement.
Опис
Ключові слова
товар, товарна політика, виробництво, стратегія, асортимент, бренд, канали збуту, реклама, якість, product, product policy, production, strategy, assortment, brand, sales channels, advertising, quality, кафедра економіки праці та менеджменту
Бібліографічний опис
Тюха, І. В. Основні напрями підвищення ефективності ефективності товарної політики підприємства при виході на зовнішні ринки / І. В. Тюха, В. В. Ковальська // Молодий вчений. – 2017. – № 12.