Спрямованість діяльності комплексу мерчандайзингу в системі маркетингового менеджменту

Ескіз

Дата

2017

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті узагальнено основні спрямованості цілей комплексу мерчандайзингу на роз- дрібних торговельних підприємствах. Обґрунтовано необхідність визначення стратегічної спрямова- ності мерчандайзингу в системі маркетингового менеджменту роздрібних торговельних підприємств. Розроблено систему тактичних цілей комплексу мерчандайзингу, визначено основні заходи щодо ви- конання стратегії та наведено ефект від застосування заходів. In article the main orientations of the purposes of merchandising at retail trade enterprise are generalized. Need in defined strategic orientation of merchandising in the system of marketing management of retail trade enterprise is proved. The system of tactical targets of merchandising is developed, the main methods of performance of strategy are defined and the effect of application of receptions is given.

Опис

Ключові слова

кафедра маркетингу, цілі, маркетинговий менеджмент, комплекс мерчандайзингу, роздрібне торговельне підприємство, стратегічна спрямованість, споживачі, purposes, marketing management, merchandising complex, retail trade enterprise, strategic orientation, consumers

Бібліографічний опис

Данкеєва, О. М. Спрямованість діяльності комплексу мерчандайзингу в системі маркетингового менеджменту/ О. М. Данкеєва // Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. – 2017. – Вип. 6–1(12). – С. 73-77

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced