Діагностика дієвості інструментів мерчандайзингу роздрібних мереж формату “drogerie”

Ескіз

Дата

2017

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті наведено алгоритм побудови діагностики дієвості інструментів мерчандайзингу роздрібних мереж формату “drogerie” за допомогою аналітичного та графічного способів, а також визначено можливості під час його використання роздрібними торговельними мережами. The algorithm of creation of diagnostics of effectiveness of instruments of merchandising of retail networks of the “drogerie” format by means of analytical and graphic ways is given in article, and also opportunities at his use by retail chain stores are defined.

Опис

Ключові слова

кафедра маркетингу, торгівля, роздрібні мережі, інструменти мерчандайзингу, параметрична експертна оцінка, коефіцієнт, діагностика, retail networks, instruments of merchandising, parametrical expert assessment, coefficient, diagnostics, trade

Бібліографічний опис

Данкеєва, О. М. Діагностика дієвості інструментів мерчандайзингу роздрібних мереж формату “drogerie” / О. М. Данкеєва // Економіка і суспільство. – 2017. – Вип. 10. – С. 244-249.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced