Перспективи формування соціальної відповідальності вітчизняних туристичних підприємств
Дата
2012
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглянуто питання щодо розвитку корпоративної соціальної відповідальності набули саме для організацій сфери туризму, які функціонують у постійній взаємодії з навколишнім середовищем. Questions about corporate social responsibility became just for tourism organizations, which operate in constant interaction with the environment.
Опис
Ключові слова
відповідальність, підприєпств, responsibility, enterprises, кафедра туристичного та готельного бізнесу
Бібліографічний опис
Розметова, О. Г. Перспективи формування соціальної відповідальності вітчизняних туристичних підприємств / О. Г. Розметова // Туризм та зближення культур. - 2012. - № 1. - С. 280-285.