Організація електронного мерчандайзингу на підприємствах харчової промисловості
Дата
2012
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Визначено сутність електронного мерчандайзингу та досліджено основні прийоми організації е-мерчандайзингу.
Certainly essence of electronic merchandising and investigational basic receptions of organization of e-merchandising.
Опис
Ключові слова
електронний мерчандайзинг, інтернет-реклама, веб-сторінка, electronic merchandising, internet-advertising, web-page, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Малашевська, О. В. Організація електронного мерчандайзингу на підприємствах харчової промисловості / О. В. Малашевська, Л. В. Капінус // Nauka i studia. - 2012.