Системний підхід до аналізу ринку в контексті управління якістю продукції

Ескіз

Дата

2024

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Основна ідея системного підходу до аналізу полягає в тому, щоб розглядати ринок як складну систему, де різні елементи взаємодіють між собою і впливають на якість продукції, яка відповідає міжнародним стандартам. Це дозволяє підприємствам краще розуміти ринкові умови та адаптувати свою стратегію управління якістю для забезпечення конкурентоспроможності та задоволення потреб споживачів
The main idea of the systematic approach to analysis is to consider the market as a complex system where different elements interact with each other and influence the quality of products that meet international standards. This allows businesses to better understand market conditions and adapt their quality management strategy to ensure competitiveness and customer satisfaction

Опис

Ключові слова

якість, ринок, прибуток, сегмент, стандарт, кафедра інформаційних технологій, штучного інтелекту і кібербезпеки, quality, market, profit, segment, standard

Бібліографічний опис

Овчарук, В. О. Системний підхід до аналізу ринку в контексті управління якістю продукції / В. О. Овчарук, І. В. Ющук, О. Л. Сєдих // Norwegian Journal of development of the International Science. – 2024. – № 128. – С. 77–81.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced