Навчання письму на уроках іноземної мови

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті розглядається питання суті письма і мовлення, подаються психофізіологічні особливості письма і мовлення, зазначаються основні етапи навчання письма. Велика увага в статті приділяється теоретичним питанням та практичним аспектам вивчення графіки, орфографії, каліграфії; засвоєнню структурних моделей речень; оволодінням писемним мовленням як засобом спілкування. The article identifies the questions of writing essence and speech essence, psycholinguistics mechanisms of writing, the main grade level of writing teaching. We pay much attention to the theory questions and practice aspects of teaching drawing, spelling, calligraphic expertise; occupancy of written speech activity as means of communication.

Опис

Ключові слова

мова, мовлення, письмова мовленнєва діяльність, психолінгвістичні механізми письма, графіка, орфографія, каліграфічні навички, диктант, письмо, language, speech, written speech activity, psycholinguistics mechanisms of writing, drawing, spelling, calligraphic expertise, dictation, кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації

Бібліографічний опис

Тригуб, І. П. Навчання письму на уроках іноземної мови / І. П. Тригуб, Л. В. Власенко // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології. - Cуми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. - № 4 (22). - С. 335-341.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced