Ефективність франчайзингу як інструменту інвестиційної діяльності підприємств харчової промисловості
Дата
2010
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Запропоновано авторське визначення франчайзингової діяльності та доповнено існуючу класифікацію франчайзингу. Досліджено правові заходи регулювання франчайзингової діяльності в Україні та світі. Розглянуто вплив факторів, що стримують розвиток франчайзингової діяльності на підприємствах харчової промисловості України та запропоновані заходи для зменшення їх негативного впливу. Проаналізовано методики оцінки ефективності інвестиційних франчайзингових проектів та наголошено на їх перевагах та недоліках. Запропоновано шляхи удосконалення оцінки ефективності франчайзингових проектів та усунення виявлених недоліків. Вперше запропоновано методику забезпечення ефективності інвестиційних франчайзингових проектів на підприємствах харчової промисловості, яка, на відміну від існуючих, дозволяє враховувати вплив навколишнього середовища на підприємство та розглядати підприємство як частину економічної системи – харчової промисловості України, враховує вигідність співпраці для кожного з підприємств франчайзингової мережі, дозволяє розробити збалансовану об’єктивну систему франчайзингових платежів, що забезпечить міцність та взаємовигідність франчайзингових відносин.
Опис
Ключові слова
франшиза, франчайзинг, франчайзер, роялті, инвестиционная деятельность, франчайзер, франчайзи, роялти, франшиза, эффективность, franchise, franchising, franchisor, franchisee, royalties
Бібліографічний опис
Сучков, А. В. Ефективність франчайзингу як інструменту інвестиційної діяльності підприємств харчової промисловості : автоореф. дис...канд. екон. наук: 08.00.04 / Сучков Артем Вадимович ; НУХТ. – К., 2010 .– 20 с.