Сутність мотивації як важливого чинника впливу на поведінку споживача
Вантажиться...
Дата
2013
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Розглянуто наукові підходи до вивчення сутності мотивації, досліджено схеми мотиваційного процесу потенційного споживача. На підставі досліджень виділено чинники, за допомогою яких маркетологи можуть впливати на процес мотивації.
Different scientific approaches were investigated to the study of the nature of motivation, examined various schemes of motivational process of potential consumer. On the basis of researches were selected the factors by which marketers can influence the process of motivation.
Опис
Ключові слова
мотивація, стимули, мотиви, індивідуальні потреби, motivation, incentives, motivation, individual needs, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Скригун, Н. П. Сутність мотивації як важливого чинника впливу на поведінку споживача / Н. П. Скригун, М. В. Кочмарук, Л. В. Капінус // Збірник наукових праць НДЕІ. - К. : НДЕІ, 2013. - № 4 (143). – С. 230-233.