Сутність мотивації як важливого чинника впливу на поведінку споживача
Дата
2013
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглянуто наукові підходи до вивчення сутності мотивації, досліджено схеми мотиваційного процесу потенційного споживача. На підставі досліджень виділено чинники, за допомогою яких маркетологи можуть впливати на процес мотивації.
Different scientific approaches were investigated to the study of the nature of motivation, examined various schemes of motivational process of potential consumer. On the basis of researches were selected the factors by which marketers can influence the process of motivation.
Опис
Ключові слова
мотивація, стимули, мотиви, індивідуальні потреби, motivation, incentives, motivation, individual needs, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Скригун, Н. П. Сутність мотивації як важливого чинника впливу на поведінку споживача / Н. П. Скригун, М. В. Кочмарук, Л. В. Капінус // Збірник наукових праць НДЕІ. - К. : НДЕІ, 2013. - № 4 (143). – С. 230-233.