Інформаційне забезпечення визначення рейтингу конкурентоспроможності продукції у ринковому середовищі

Ескіз

Дата

2009

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Розглянуто інформаційне забезпечення визначення рейтингу конкурентоспроможності продукції у ринковому середовищі. Запропонована модель збору та обробки інформації молококонсервного підприємства про досліджувану продукцію для управління на основі рейтингу. Розкрито кілька напрямків аналізу конкурентно-аналітичної інформації. The informative providing of determination of rating of competitiveness of products is considered in a market environment. Offered model of collection and treatment of information of milk enterprise about the probed products for a management on the basis of rating. A few directions of analysis are exposed competition analytical to information.

Опис

Ключові слова

інформаційне забезпечення, рейтинг, конкурентоспроможність продукції, кафедра фінансів, informative providing, rating, competitiveness of products

Бібліографічний опис

Гнатенко, О. А. Інформаційне забезпечення визначення рейтингу конкурентоспроможності продукції у ринковому середовищі / О. А. Гнатенко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2009. - № 10 (101). – С. 114-119.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced