Методика комплексної оцінки ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій туристичних підприємств
Файли
Дата
2011
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті наведена методика комплексної оцінки ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій туристичних підприємств та обґрунтовано алгоритм її впровадження на підприємствах туристичної галузі.
This article describes methods of evaluating the effectiveness of a comprehensive integrated marketing communications of tourist enterprises and proved the algorithm of its implementation in the business travel industry.
Опис
Ключові слова
туристичні підприємства, соціально-психологічний стан споживачів туристичних послуг, комунікаційна кампанія, ефективність інтегрованих маркетингових комунікацій, tourism businesses, social-psychological health of consumers of tourism services, communication campaign, the effectiveness of integrated marketing communications, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Страшинська, Л. В. Методика комплексної оцінки ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій туристичних підприємств / Л. В. Страшинська, Т. Б. Самонова // Формування ринкової економіки: зб. наук. праць. – Спец. вип. Маркетингова освіта в Україні. – К.: КНЕУ, 2011. – С. 365-373.