Значення PR-технологій для розвитку іміджу сучасних конкурентних пропозицій
Вантажиться...
Дата
2013
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Виконано дослідження перспектив PR в умовах конкуренції, особливостей сучасної PR-діяльності як високоефективного способу організації комунікативного впливу, визначена роль PR у створенні та розвитку іміджу організації та її пропозиції.
Опис
Ключові слова
репутація, капітал, зв’язки з громадськістю, конкуренція, попит, пропозиція, бренд, імідж, репутация, капитал, связи с общественностью, конкуренция, спрос, предложение, имидж, reputation, capital, public relations, competition, demand, supply, brand, image, кафедра економіки праці та менеджменту, кафедра економіки праці та менеджменту
Бібліографічний опис
Мазник, Л. В. Значення PR-технологій для розвитку іміджу сучасних конкурентних пропозицій / Л. В. Мазник, Л. О. Коннова // Збірник наукових праць НУХТ. – Киъв : НУХТ, 2013. – № 51. – С. 190-205.