Значення PR-технологій для розвитку іміджу сучасних конкурентних пропозицій

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Виконано дослідження перспектив PR в умовах конкуренції, особливостей сучасної PR-діяльності як високоефективного способу організації комунікативного впливу, визначена роль PR у створенні та розвитку іміджу організації та її пропозиції.

Опис

Ключові слова

репутація, капітал, зв’язки з громадськістю, конкуренція, попит, пропозиція, бренд, імідж, репутация, капитал, связи с общественностью, конкуренция, спрос, предложение, имидж, reputation, capital, public relations, competition, demand, supply, brand, image, кафедра економіки праці та менеджменту, кафедра економіки праці та менеджменту

Бібліографічний опис

Мазник, Л. В. Значення PR-технологій для розвитку іміджу сучасних конкурентних пропозицій / Л. В. Мазник, Л. О. Коннова // Збірник наукових праць НУХТ. – Киъв : НУХТ, 2013. – № 51. – С. 190-205.

Зібрання