Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/13009
Название: Вплив конкурентоспроможності торгових марок на конкурентні позиції молокопереробних підприємств в сегменті питного молока
Авторы: Суха, Ірина Василівна
Ключевые слова: конкурентна позиція
ринковий сегмент
торгова марка
конкурентоспроможність продукції
competitive position
marketing segment
trade mark
competitiveness of products
Дата публикации: 2009
Библиографическое описание: Суха, І. В. Вплив конкурентоспроможності торгових марок на конкурентні позиції молокопереробних підприємств в сегменті питного молока / І. В. Суха // Харчова промисловість. – 2009. - № 8. - С. 118 - 122.
Краткий осмотр (реферат): Запропоновано методику інтегральної оцінки конкуренто¬спроможності торгових марок. Проведено дослідження популярності торгових марок підприємств молочної промисловості в сегменті питного молока та визначено найбільш конкурентоспроможні із них. The method of integral estimation of trade marks' competitiveness is proposed. Competitiveness of trade marks of dairy enterprises in the milk segment is researched. The most popular trade marks are determined.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/13009
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Art 2009 (2).pdf347,64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.