Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/13009
Назва: Вплив конкурентоспроможності торгових марок на конкурентні позиції молокопереробних підприємств в сегменті питного молока
Автори: Суха, Ірина Василівна
Ключові слова: конкурентна позиція
ринковий сегмент
торгова марка
конкурентоспроможність продукції
competitive position
marketing segment
trade mark
competitiveness of products
Дата публікації: 2009
Бібліографічний опис: Суха, І. В. Вплив конкурентоспроможності торгових марок на конкурентні позиції молокопереробних підприємств в сегменті питного молока / І. В. Суха // Харчова промисловість. – 2009. - № 8. - С. 118 - 122.
Короткий огляд (реферат): Запропоновано методику інтегральної оцінки конкуренто¬спроможності торгових марок. Проведено дослідження популярності торгових марок підприємств молочної промисловості в сегменті питного молока та визначено найбільш конкурентоспроможні із них. The method of integral estimation of trade marks' competitiveness is proposed. Competitiveness of trade marks of dairy enterprises in the milk segment is researched. The most popular trade marks are determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/13009
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Art 2009 (2).pdf347,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.