Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/13010
Назва: Вибір привабливих сегментів для забезпечення конкурентоспроможності молокопереробних підприємств
Автори: Суха, Ірина Василівна
Ключові слова: конкурентоспроможність підприємства
ринкові сегменти
конкуренція
конкурентні переваги
competitive advantage
competitiveness of enterprises
competition
marketing segments
Дата публікації: 2009
Бібліографічний опис: Суха, І. В. Вибір привабливих сегментів для забезпечення конкурентоспроможності молокопереробних підприємств / І. В. Суха // Збірник наукових праць НУХТ. – 2009. - № 29. - С. 105 - 107.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто переваги підприємств з диверсифікованою ринковою позицією та спеціалізованих підприємств, обґрунтовано доцільність вибору декількох ринкових сегментів для забезпечення ефективної роботи підприємства на ринку. Advantages of different types of enterprises are considered. Expedience of marketing segments choice for providing the effective activity of enterprises is grounded.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/13010
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Art 2009.pdf359,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.