Вплив іміджу керівника на мотивацію діяльності співробітників як основний фактор формування корпоративної культури
Вантажиться...
Дата
2010
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Досліджено вплив іміджу як соціально-психологічної проблеми на формування корпоративної культури з метою доведення значущості цього фактора на результативність діяльності організації.
Investigated the influence of image as a sociopsychological problem on forming of corporate culture with the purpose to proof the significance of this factor on organization activity effectiveness.
Investigated the influence of image as a sociopsychological problem on forming of corporate culture with the purpose to proof the significance of this factor on organization activity effectiveness.
Опис
Ключові слова
імідж, мотивація, корпоративна культура, фактори, організація, кадри, image, motivation, corporate culture, factors, organization, staff, кафедра економіки праці та менеджменту
Бібліографічний опис
Мазник, Л. В. Вплив іміджу керівника на мотивацію діяльності співробітників як основний фактор формування корпоративної культури / Л. В. Мазник // Наукові праці НУХТ. - 2010. - № 32. – С. 129-132.