Організаційний механізм формування системи збуту туристичних підприємств

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У науковій статті наведено сутність структури збуту та види інтегрованих структур збуту. Охарактеризовано механізми організації по окремих структурах збуту. Визначено особливості та наведено інтегровану структуру діяльності туристичної корпорації та виокремлено джерела підвищення ефективності діяльності туристичних корпорацій. In the scientific article the essence of sales structure and types of integrated marketing structure are given. The mechanisms of organization of peculiar sale structures are characterized. The features are defined and integral structure of tour corporation activities is given, and sources of improvement of the efficiency of tour corporation activities are outlined.

Опис

Бібліографічний опис

Музичка, Є. О. Організаційний механізм формування системи збуту туристичних підприємств / Є. О. Музичка // Збірник наукових праць ЧДТУ. – 2014. – Вип. 36, Ч. I, Т. 2. – С. 91–99.

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в