Організаційний механізм формування системи збуту туристичних підприємств
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У науковій статті наведено сутність структури збуту та види інтегрованих структур збуту. Охарактеризовано механізми організації по окремих структурах збуту. Визначено особливості та наведено інтегровану структуру діяльності туристичної корпорації та виокремлено джерела підвищення ефективності діяльності туристичних корпорацій. In the scientific article the essence of sales structure and types of integrated marketing structure are given. The mechanisms of organization of peculiar sale structures are characterized. The features are defined and integral structure of tour corporation activities is given, and sources of improvement of the efficiency of tour corporation activities are outlined.
Опис
Бібліографічний опис
Музичка, Є. О. Організаційний механізм формування системи збуту туристичних підприємств / Є. О. Музичка // Збірник наукових праць ЧДТУ. – 2014. – Вип. 36, Ч. I, Т. 2. – С. 91–99.