Елементи та етапи реалізації організаційно-економічного механізму управління брендом
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
у статті розглянуто необхідність розробки організаційно-економічного механізму управління брендами підприємств харчової промисловості. Визначено елементи та етапи реалізації механізму управління брендами.
Опис
Бібліографічний опис
П’янкова, О. В. Елементи та етапи реалізації організаційно-економічного механізму управління брендом // Проблеми підвищення ефективності інфраструктури. - Вип. 29.- 2011. - C. 141-146.