Криза: загроза чи можливість для брендів?

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В статті досліджено вплив кризових явищ на розвиток брендів продуктів харчування та напоїв, проаналізовано зміни у споживчій поведінці та ставленні до брендів, виявлено основні тенденції коригування брендової структури українського ринку, розглянуто антикризові заходи брендингу підприємств харчової промисловості.
The paper investigates the impact of the crisis on the development of brands of food and beverages, reflects changes in consumer behavior and attitudes to brands, the basic trend adjustment brand structure of the Ukrainian market, branding is considered anti-crisis measures of the food industry.

Опис

Бібліографічний опис

П’янкова, О. В. Криза: загроза чи можливість для брендів? / О. В. П’янкова // Проблеми підвищення ефективності інфраструктури : збірник наукових праць НАУ. - Вип. 31. - К, 2011. - С. 185-189.

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в