Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/30846
Title: Перспективні напрями розвитку ринку круїзного туризму
Authors: Антоненко, Ірина Ярославівна
Мельник, Ірина Леонідівна
Keywords: круїзний туризм
ринок круїзного туризму
сталий розвиток
перспективні напрями
cruise tourism
cruise tourism market
sustainable development
perspective directions
кафедра туристичного та готельного бізнесу
Issue Date: 2019
Citation: Антоненко, І. Я. Перспективні напрями розвитку ринку круїзного туризму / І. Я. Антоненко, І. Л. Мельник // Ефективна економіка. – 2019. – № 2.
Abstract: У статті розглянуто питання щодо ключових факторів розвитку світового ринку круїзного туризму. Визначено зміни у його структурі за регіональними туристичними потоками. Охарактеризовано стратегічні напрями діяльності провідних круїзних компаній, визначено їх ринкові пріоритети. Проаналізовано дані щодо планів на оновлення круїзного флоту до 2027 року. Наголошено на необхідності збереження природних ресурсів в межах водних акваторій та запобіганні рекреаційного перенавантаження територій в результаті круїзних подорожей. Оцінено потенціал розвитку круїзного ринку через співставлення роботи круїзних компаній по оновленню флоту із розбудовою портової інфраструктури. Окреслена проблема круїзного туристичного продукту по формуванню диференційованої пропозиції на борту судна без використання потенціалу дестинацій на шляху слідування маршруту. Визначено поняття комбінованого продукту в круїзному туризмі та окреслено переваги по його формуванню з позиції виробників та споживачів. Зроблено припущення, що комбіновані круїзні продукти можуть сформувати стійкий сегмент на ринку та стати основою для активного розвитку круїзного туризму у нетипових районах в майбутньому.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/30846
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.pdf298,67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.