Мотиваційні чинники у вивченні української мови як іноземної

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2019

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

У статті розглядається проблема підвищення внутрішньої мотивації студентів-іноземців під час навчання української мови. Урахування мотиваційних чинників є важливою умовою успішного формування вторинної мовної особистості, яка достатньою мірою володіє комунікативною компетенцією і здатна адаптуватися до нового культурного середовища.

Опис

Ключові слова

вторинна мовна особистість, внутрішня мотивація, мовний барʼєр, комунікативна спрямованість, інтерактивні методичні прийоми, secondary linguistic personality, internal motivation, linguistic barrier, communicative orientation, interactive methodical techniques, кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації

Бібліографічний опис

Уліщенко, А. Мотиваційні чинники у вивченні української мови як іноземної / Intercultural Communication. – 2019. – Vol. 1, № 6. − P. 87-102.

Зібрання