Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/8754
Title: Використання кейс-методів у навчальному процесі
Authors: Іванов, Сергій Віталійович
Мостенська, Тетяна Леонідівна
Федулова, Ірина Валентинівна
Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна
Keywords: кейс-метод
інноваційні технології навчання
ситуаційне навчання
case-methods
innovative learning technologies
case studies
кафедра економіки праці та менеджменту
кафедра експертизи харчових продуктів
Issue Date: 2012
Citation: Використання кейс-методів у навчальному процесі / С. В. Іванов, Т. Л. Мостенська, І. В. Федулова, Т. В. Рибачук-Ярова // Наукові праці НУХТ. – 2012. - № 43. – С. 107-113.
Abstract: Базовою потребою сучасного управління і головним фактором його ефективності є професіоналізм, який визначається підготовкою фахівців, які здатні передбачати, своєчасно виявляти та успішно вирішувати нагальні проблеми розвитку. Цьому можна навчитись в аудиторії за допомогою сучасних методів навчання, що дозволяють проводити діагностику, розробляти заходи щодо усунення перешкод розвитку і стратегічний план дій на майбутнє з метою підвищення ефективності. Все це обумовлює пошук і застосування нових методів викладання, одним з яких є використання кейс-методів. The basic requirementof management and the main factor of its effectiveness is professionalism which, in turn, is defined by the training of specialists, capable to foresee, in due time to reveal and to resolve urgent problems of development successfully. It can be learned in the classroom by means of use of modern methods of training which allow carrying out diagnostics, to develop measures for elimination of problems of development and the strategic plan of action for the future with the purpose of increasing efficiency. All this justifies searching and application of new teaching methods, one of which is the case method.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/8754
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NP-43.pdf6,06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.