Сертифікація парфумерної продукції як фактор забезпечення конкурентоспроможності

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Виходячи з проведеного аналізу маркування та пакування парфумерних товарів, які реалізує досліджуване підприємство, можна зробити висновок, що всі представлені зразки відповідають вимогам ДСТУ 5010:2008 «Продукція парфумерно-косметична. Пакування, маркування, транспортування і зберігання». Сертифікація та ідентифікація є важливим фактором формування конкурентоспроможності товару та можливістю зменшення потрапляння на ринок підроблених та не якісних товарів. Based on the analysis of marking and packing perfume products that the company sells studied, we can conclude that all samples meet the requirements of ISO 5010:2008 "perfume and cosmetic products. Packaging, labeling, transportation and storage. "Certification and identification is an important factor in shaping the competitiveness of goods and reduce the possibility of getting into the market and counterfeit goods is not quality.

Опис

Ключові слова

конкурентоспроможність, сертифікація, парфумерна продукція, perfumes, competitiveness, certification, кафедра експертизи харчових продуктів

Бібліографічний опис

Богданович, Л. Сертифікація парфумерної продукції як фактор забезпечення конкурентоспроможності / Людмила Богданович, Тетяна Артюх // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – К.: НУХТ, 2014. – Ч. 1. – С. 153-154.