Сертифікація парфумерної продукції як фактор забезпечення конкурентоспроможності

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Виходячи з проведеного аналізу маркування та пакування парфумерних товарів, які реалізує досліджуване підприємство, можна зробити висновок, що всі представлені зразки відповідають вимогам ДСТУ 5010:2008 «Продукція парфумерно-косметична. Пакування, маркування, транспортування і зберігання». Сертифікація та ідентифікація є важливим фактором формування конкурентоспроможності товару та можливістю зменшення потрапляння на ринок підроблених та не якісних товарів. Based on the analysis of marking and packing perfume products that the company sells studied, we can conclude that all samples meet the requirements of ISO 5010:2008 "perfume and cosmetic products. Packaging, labeling, transportation and storage. "Certification and identification is an important factor in shaping the competitiveness of goods and reduce the possibility of getting into the market and counterfeit goods is not quality.

Опис

Ключові слова

конкурентоспроможність, сертифікація, парфумерна продукція, perfumes, competitiveness, certification, кафедра експертизи харчових продуктів

Бібліографічний опис

Богданович, Л. Сертифікація парфумерної продукції як фактор забезпечення конкурентоспроможності / Людмила Богданович, Тетяна Артюх // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – К.: НУХТ, 2014. – Ч. 1. – С. 153-154.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced