Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/20823
Title: Науково-освітній простір як ключовий фактор розвитку країн в добу економіки знань. Розділ 1. Сучасна філософсько-освітня парадигма
Authors: Гуткевич, Світлана Олександрівна
Оніщенко, Ірина Григорівна
Дичковський, Степан Іванович
Keywords: освіта
наука
економіка знань
інтелект
виробництво
глобалізація
education
science
knowledge economy
intelligence
globalization
кафедра міжнародної економіки
Issue Date: 2014
Citation: Гуткевич, С. О. Сучасна філософсько-освітня парадигма / С. О. Гуткевич, І. Г. Оніщенко, С. І. Дичковський // Науково-освітній простір як ключовий фактор розвитку країн в добу економіки знань : монографія – Київ : НТУУ «КПІ», 2014. – 244 с.
Abstract: Однією з важливих особливостей функціонування економіки є зростання ролі новітніх технологій та інтелекту як ключових факторів виробництва, конкурентоздатності окремих підприємств та країни в цілому. В монографії розглядається вплив глобалізації на формування науково-освітнього простору. Значну увагу приділено ключовим тенденціям розвитку освіти та аналізу провідних моделей освітніх стандартів з урахуванням потреб та особливостей функціонування економіки знань. У монографії досліджено ключові особливості функціонування провідних європейських, американської, японської та китайської систем освіти. Запропоновані концептуальні засади вдосконалення української освітньої системи. Монографія буде цікава всім, хто займається питаннями науково-освітньої системи. One of the important features of the economy is the growing role of new technologies and intelligence as key factors of production, competitiveness of individual companies and the country as a whole. The monograph examines the influence of globalization on the formation of scientific and educational space. Special attention is given to key trends in education development and analysis of leading models of educational standards and the needs of the functioning of the knowledge economy. The book explored the key peculiarities of leading European, American, Japanese and Chinese educational systems. The proposed conceptual basis of improving Ukrainian education system. The book will be of interest to all who are engaged in research and educational system.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/20823
ISBN: 978 – 966 – 622 - 656-6
Appears in Collections:Колективні монографії, розділи з колективних монографій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
134.pdf712.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.