Науково-освітній простір як ключовий фактор розвитку країн в добу економіки знань. Розділ 1. Сучасна філософсько-освітня парадигма
Файли
Дата
2014
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Однією з важливих особливостей функціонування економіки є зростання ролі новітніх технологій та інтелекту як ключових факторів виробництва, конкурентоздатності окремих підприємств та країни в цілому.
В монографії розглядається вплив глобалізації на формування науково-освітнього простору. Значну увагу приділено ключовим тенденціям розвитку освіти та аналізу провідних моделей освітніх стандартів з урахуванням потреб та особливостей функціонування економіки знань. У монографії досліджено ключові особливості функціонування провідних європейських, американської, японської та китайської систем освіти. Запропоновані концептуальні засади вдосконалення української освітньої системи. Монографія буде цікава всім, хто займається питаннями науково-освітньої системи.
One of the important features of the economy is the growing role of new technologies and intelligence as key factors of production, competitiveness of individual companies and the country as a whole. The monograph examines the influence of globalization on the formation of scientific and educational space. Special attention is given to key trends in education development and analysis of leading models of educational standards and the needs of the functioning of the knowledge economy. The book explored the key peculiarities of leading European, American, Japanese and Chinese educational systems. The proposed conceptual basis of improving Ukrainian education system. The book will be of interest to all who are engaged in research and educational system.
Опис
Ключові слова
освіта, наука, економіка знань, інтелект, виробництво, глобалізація, education, science, knowledge economy, intelligence, globalization, кафедра міжнародної економіки
Бібліографічний опис
Гуткевич, С. О. Сучасна філософсько-освітня парадигма / С. О. Гуткевич, І. Г. Оніщенко, С. І. Дичковський // Науково-освітній простір як ключовий фактор розвитку країн в добу економіки знань : монографія – Київ : НТУУ «КПІ», 2014. – 244 с.