DSpace About DSpace Software
 

eNUFTIR >
Тези доповідей, матеріали конференцій >
Тези доповідей >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/23318

Название: Соцільно-відповідальний маркетинг як чинник формування попиту на харчові продукти
Другие названия: Socially-responsible marketing as a factor creating demand for food products
Авторы: Мостенська, Тетяна Геннадіївна
Mostenska, Tetiana
Ключевые слова: кафедра економіки праці та менеджменту
cоцільно-відповідальний маркетинг
попит
харчові продукти
социально-ответственный маркетинг
спрос
пищевые продукты
socially responsible marketing
demand
food
Issue Date: 2016
Библиографическое описание: Мостенська, Т. Г. Соцільно-відповідальний маркетинг як чинник формування попиту на харчові продукти / Т. Г. Мостенська // Участь молоді у розвитку економіки та суспільства України : матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених, Київ, 24-25 березня 2016 р. : тези доповідей. – К.: НУХТ, 2016. – С. 229-232.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/23318
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:

File Description SizeFormat
79.pdf121,56 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback