Соцільно-відповідальний маркетинг як чинник формування попиту на харчові продукти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2016

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

кафедра економіки праці та менеджменту, cоцільно-відповідальний маркетинг, попит, харчові продукти, socially responsible marketing, demand, food

Бібліографічний опис

Мостенська, Т. Г. Соцільно-відповідальний маркетинг як чинник формування попиту на харчові продукти / Т. Г. Мостенська // Участь молоді у розвитку економіки та суспільства України : матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених, Київ, 24-25 березня 2016 р. : тези доповідей. – К.: НУХТ, 2016. – С. 229-232.