Соцільно-відповідальний маркетинг як чинник формування попиту на харчові продукти
Файли
Дата
2016
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
кафедра економіки праці та менеджменту, cоцільно-відповідальний маркетинг, попит, харчові продукти, socially responsible marketing, demand, food
Бібліографічний опис
Мостенська, Т. Г. Соцільно-відповідальний маркетинг як чинник формування попиту на харчові продукти / Т. Г. Мостенська // Участь молоді у розвитку економіки та суспільства України : матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених, Київ, 24-25 березня 2016 р. : тези доповідей. – К.: НУХТ, 2016. – С. 229-232.