Перегляд за Автор "Манич, Наталія Євгенівна"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Ключові елементи фірмового стилю бренду дитячого харчування «Агуша»(2020) Манич, Наталія Євгенівна; Пінаєва, Алісія СергіївнаСтаття присвячена дослідженню ключових елементів фірмового стилю бренду дитячого харчування «Агуша». Систематизовано відомості про функції фірмового стилю та розглянуто класифікації його складових. Визначено, що логотип і якісно розроблена система ілюстрацій у комплексі дозволяють бренду ефективно комунікувати як з покупцем (дорослими), так і з кінцевим споживачем (дітьми), а система іконок та інших графічних комплексів дозволяє доносити інформацію про властивості продукції, про особливості її вживання і про вікові обмеження використання товарів. The article is devoted to the study of corporate identity key elements of the baby food brand "Agusha". Information on the functions of corporate style is systematized and classifications of its components are considered. It is determined that the logo and well-designed system of illustrations in the complex allow the brand to communicate effectively with both the buyer (adults) and the end user (children), and the system of icons and other graphic elements allows to convey information about product properties, particularities of its use and restrictions on the use of goods.Документ Національно виразні елементи у редизайні упаковки українських товарів на прикладі молочної продукції(2022) Соловйова, Юлія Євгеніївна; Антонова, Ольга Вадимівна; Манич, Наталія ЄвгенівнаСтаттю присвячено розглядові особливостей застосування національно виразних елементів при редизайні упаковки українських продуктів харчування, зокрема, молочної продукції провідних вітчизняних брендів. У розвідці звернено увагу на оригінальний характер упакування вітчизняних молочних продуктів та особливості актуалізації в їхньому дизайні зображальних елементів, які б слугували способом демонстрації переконань виробника та одночасно засобом дистанціювання від країни-агресора. Сформульовано висновок, що через актуалізації національних мотивів виробники молочної продукції прагнуть не лише створити привабливий дизайн своєї продукції, а й вести діалог із споживачем про українськість, мистецтво та культуру, збереження природи, національну єдність в умовах війни. Відзначено дотримання правових аспектів використання національно виразних візуальних матеріалів у дизайні упакування.Документ Особливості окремих елементів фірмового стилю закладів швидкого харчування (на прикладі «Форфуд»)(2020) Манич, Наталія Євгенівна; Тріщ, Анастасія ОлександрівнаСтаття включає в себе дослідження елементів фірмового стилю на прикладі закладу харчування та встановлює їх особливості за обраним підприємством. Об'єктом дослідження слугують зразки фірмового стилю підприємства, зокрема, логотип та дизайн ресторанів. Аналіз базових елементів фірмового стилю дозволив сформувати пропозиції щодо оновлення для логотипа, який підприємство використовує зараз. The article includes a study of corporate identity elements on the example of a catering establishment and the authors consider their particularities for the selected company. The object of the study are samples of enterprise corporate identity, in particular, the logo and interior of restaurants. The analysis of the basic elements of corporate style allowed making some proposals for updating the logo, which the company uses now.Документ Особливості соціальної реклами проти забруднення водоймищ побутовими відходами(2020) Манич, Наталія Євгенівна; Ярошенко, Оксана АндріївнаСтаття присвячена семантичному аналізу соціальної реклами проти забруднення водоймищ та виокремленню успішних факторів розробки соціальної реклами проти водного забруднення. Задля цього були проаналізовані зразки зарубіжної та вітчизняної реклами проти забруднення водного середовища. На базі аналізу зразків реклами були сформовані принципи створення соціальної реклами проти забруднення головної річки України − Дніпро. The article is devoted to the semantic analysis of public service announcements against water pollution and the identification of successful factors in the development of PSAs against water pollution. For this purpose, samples of foreign and domestic PSAs against water pollution were analysed. Based on the analysis of advertising samples the principles of creation of PSAs against pollution of the main river of Ukraine (Dnieper) were formulated.Документ Роль фірмового стилю у просуванні освітніх послуг (на прикладі приватних шкіл вивчення іноземної мови)(2020) Манич, Наталія Євгенівна; Галенко, Катерина ОлегівнаУ статті наведені результати порівняння фірмового стилю приватних мережевих шкіл англійської мови, представлених на ринку освітніх послуг в Києві, узагальнено поняття фірмового стилю та його функцій. Встановлено, що фірмовий стиль є важливим у веденні бізнесу та залучення нових споживачів при наданні послуги. На конкретних прикладах було проаналізовано фірмовий стиль та були надані варіанти покращення фірмового стилю. The article presents the results of comparing the corporate identity of private online English language schools represented on the market of educational services in Kyiv; the authors also describe the concept of corporate identity and its functions. It has been found out that corporate style is important in doing business and attracting new customers in the provision of services. Corporate identity was analysed on some specific examples and options for improving of corporate identity were provided.Документ Семантичний аналіз реалізованих за кордоном зразків соціальної реклами на підтримку сортування сміття(2020) Манич, Наталія Євгенівна; Король, Вероніка ВалентинівнаУ науковій статті проведений семантичний аналіз трьох реалізованих зразків соціальної реклами на підтримку сортування сміття за кордоном. Визначені повідомлення, використані у рекламі. Визначені та проінтерпретовані знаки, використані у рекламних зразках. Визначені вдалі механізми впливу, задіяні у досліджуваних рекламних зверненнях. Надані рекомендації для рекламних кампаній на підтримку сортування сміття, які будуть створюватись в Україні в майбутньому. In the scientific article, the semantic analysis of three realized samples of public service announcement campaigns in support of garbage sorting abroad is carried out. Messages used in such communication are identified. The authors also identified and interpreted signs used in the samples. Successful mechanisms of influence involved in the researched PSAs are studied. Recommendations are provided for PSAs campaigns to support garbage sorting that will be created in Ukraine in the future.Документ Текстильна продукція як складова фірмового стилю підприємств харчової та нехарчової промисловості(2020) Оверченко, Ілля Ігорович; Манич, Наталія ЄвгенівнаТези доповіді присвячені дослідженню ролі текстильної продукції у формуванні фірмового стилю підприємств харчової та нехарчової промисловості. Автори відзначають, що головною метою текстильної складової фірмового стилю є закріплення в свідомості покупців позитивних емоцій, пов'язаних з високим рівнем обслуговування і забезпечення впізнаваності самого підприємства, що в при сучасному висококонкурентному ринку є надзвичайно важливим для підприємств як харчової, так і нехарчової промисловості. Theses of the report are devoted to the study of the role of textile products in the formation of corporate identity for enterprises of food and non-food industries. The authors note that the main purpose of the textile component of corporate identity is to anchor in the minds of buyers through positive emotions associated with a high level of service and recognisability of an enterprise, which in today's highly competitive market is extremely important for both food and non-food industries.