Перегляд за Автор "Антонова, Ольга Вадимівна"
Зараз показуємо 1 - 12 з 12
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Висвітлення аспектів відповідального підприємництва в комерційній рекламі(2022) Максіна, Валерія Андріївна; Антонова, Ольга ВадимівнаПрисвячено розглядові особливостей висвітлення аспектів відповідального підприємництва та сталого розвитку в комерційній рекламі. Проаналізовано досвід як великих світових брендів, так і локальних виробників, у тому числі українських компаній. Розглянуто зображально-виражальні засоби рекламних кампаній, їх впливогенний потенціал.Документ Вплив мистецького стилю поп-арт на світову та українську рекламу(2022) Антонова, Ольга Вадимівна; Сьомка, Віктор АнатолійовичСтаттю присвячено розглядові особливостей впливу мистецького стилю поп-арт на дизайн сучасної української реклами. Окреслено основні стилетворчі елементи та зображально-виражальні засоби, що зазнали переосмислення у сучасному рекламному дизайні. Приділено увагу аналізові творчих відсилок або прямої стилізації української реклами останніх років. The article is devoted to consideration of the features of the impact of the pop-art artistic style on the design of modern Ukrainian advertising. The main stylistic elements and pictorial and expressive means that have undergone reinterpretation in modern advertising design are outlined. Attention is paid to the analysis of creative references or direct stylization of Ukrainian advertising in recent years.Документ Комунікативна поведінка журналіста й репрезентація героя з обмеженими фізичними можливостями в інтерв'ю(2017) Антонова, Ольга ВадимівнаДокумент Національно виразні елементи у редизайні упаковки українських товарів на прикладі молочної продукції(2022) Соловйова, Юлія Євгеніївна; Антонова, Ольга Вадимівна; Манич, Наталія ЄвгенівнаСтаттю присвячено розглядові особливостей застосування національно виразних елементів при редизайні упаковки українських продуктів харчування, зокрема, молочної продукції провідних вітчизняних брендів. У розвідці звернено увагу на оригінальний характер упакування вітчизняних молочних продуктів та особливості актуалізації в їхньому дизайні зображальних елементів, які б слугували способом демонстрації переконань виробника та одночасно засобом дистанціювання від країни-агресора. Сформульовано висновок, що через актуалізації національних мотивів виробники молочної продукції прагнуть не лише створити привабливий дизайн своєї продукції, а й вести діалог із споживачем про українськість, мистецтво та культуру, збереження природи, національну єдність в умовах війни. Відзначено дотримання правових аспектів використання національно виразних візуальних матеріалів у дизайні упакування.Документ Особливості застосування АСМР-технологій в українській комерційній рекламі в контексті світових тенденцій розвитку маркетингу(2021) Антонова, Ольга ВадимівнаСтаттю присвячено розглядові особливостей застосування ASMR-технологій в українській комерційній рекламі на прикладі серії рекламних відеороликів порталу нерухомості Address.ua. У розвідці звернено увагу на оригінальний характер вітчизняної реклами із застосуванням феномену автономної сенсорної меридіональної реакції та слідування актуальним світовим тенденціям, проведено аналіз особливостей задіяння АСМР-тригерів у рекламній галузі та характеру осмислення дійсності у відео, а також доцільності їх використання у вітчизняному медійному та інтернет-просторі. Здійснено аналіз специфіки хронометражу, композиційної організації кадру та складових візуального ряду реклами з АСМР-технологіями. Доведено, що поява в українському рекламному просторі серії відео з використанням автономної сенсорної меридіональної реакції засвідчила успішне засвоєння й творче переосмислення актуальних світових тенденцій розвитку рекламної галузі. Гумористичний, пародійний характер відеороликів демонструє синхронізацію вітчизняного інформаційно-рекламного простору із сучасними трендами, оскільки на сьогодні на зміну активному використанню АСМР-тригерів у світовій рекламі з метою впливу на свідомість реципієнта прийшли пародійні відео, а замість намагання створити релаксаційний ефект на перший план виходить намір розсмішити глядача.Документ Особливості побудови метафоричного креолізованого тексту в кампаніях реклами проти расизму(2021) Антонова, Ольга Вадимівна; Соловйова, Юлія Євгеніївна; Фєдотова, Наталія МихайлівнаМета статті – визначення особливостей побудови метафоричного креолізованого тексту у кампаніях соціальної реклами проти расизму, виокремлення класифікаційних ознак рекламних повідомлень за ступенем метафоризації складників. Актуальність дослідження полягає в тому, що в умовах поширення негативної тенденції расової дискримінації соціальна реклама є дієвим механізмом формування громадської думки, а отже, має послуговуватися якнайефективнішими методами впливу. У статті здійснений аналіз вербально-візуальних метафоричних особливостей креолізованого тексту соціальної реклами, спрямованої проти проявів расизму і ксенофобії. До аналізу залучено приклади зарубіжної та української реклами, у яких порушено проблеми расової дискримінації та ксенофобії. Приклади класифіковано за п’ятьма моделями поєднання вербального і зображального компоненту креолізованого тексту з різним ступенем метафоризації компонентів. The article aims to determine the peculiarities of constructing a metaphorical creolized text in public service announcement campaigns against racism, to single out the classification features of such messages according to the degree of the components metaphorization. The relevance of the study is determined by the fact that in the context of the racial discrimination negative trend, public service announcement is an effective mechanism for shaping public opinion, and therefore it should use the most effective methods of influence. In the article, the verbal and visual metaphorical features of the creolized text in public service announcements against racism and xenophobia are analyzed. Examples of foreign and the Ukrainian public service announcements involving issues of racial discrimination and xenophobia become the object of the study. Examples are classified according to five models of combining verbal and pictorial components of creolized text with different degrees of components metaphorization.Документ Особливості розроблення проекту соціальної рекламної кампанії, присвяченої проблемі винищення лісів, у вітчизняному інформаційному просторі(2021) Антонова, Ольга Вадимівна; Соколов, Максим АндрійовичСтаттю присвячено розглядові особливостей розроблення проекту рекламної кампанії, присвяченої проблемі винищення лісів, в українському інформаційному просторі. Окреслено комунікативну стратегію рекламної кампанії, основні завдання її елементів та зображально-виражальні засоби. Приділено увагу аналізові семіотичних елементів зображальної частини та їх впливогенному потенціалові, кольоровій гамі та текстовій частині. The article is devoted to consideration of the peculiarities of the development of the advertising campaign project dedicated to the problem of deforestation in the Ukrainian information space. The communicative strategy of the advertising campaign, the main tasks of its elements and visual and expressive means are outlined. Attention is paid to the analysis of semiotic elements of the pictorial part and their influencing potential, color scheme and text part.Документ Особливості створення рекламної кампанії для ресторану „ВОДОЛІЙ”(2018) Ярошенко, Оксана Андріївна; Антонова, Ольга ВадимівнаДокумент Синтетичний характер навчального середовища при організації дистанційного навчання творчо-практичних дисциплін в умовах пандемії та соціальних катаклізмів (на прикладі курсів “Журналістьский фах”, “Дизайн у рекламі та PR”)(2021) Антонова, Ольга ВадимівнаСтаття присвячена розмежуванню специфіки трансформації творчих і практичних предметів у дистанційне навчання у вищому навчальному закладі. Особливості використання дидактичних елементів курсу на платформі Moodle та в межах позаплатформових ресурсів вивчалися на прикладі курсу «Журналістська спеціальність (фотожурналістика)», який розміщений на сайті дистанційного навчання Луганського національного університету імені Тараса Шевченка, та «Дизайн в рекламі та PR», навчально-методичний пакет, розміщений на веб-порталі Національного університету харчових технологій.Документ Ситуативна комунікація брендів харчових продуктів(2023) Антонова, Ольга Вадимівна; Соловйова, Юлія Євгеніївна; Фєдотова, Наталія Михайлівна; Лелека, Ольга ОлександрівнаСтаття присвячена ситуативній комунікації брендів харчової промисловості під час воєнного стану на прикладі аналізу зміни назви продукції. Прояв громадянської позиції через найменування товару виробниками харчових продуктів активізувався з початком повномасштабного російського вторгнення на територію України. З огляду на це, вважаємо актуальним вивчити структуру творення ситуативних прагматонімів, а також акцентувати на доцільності створеної назви товару. Мета – дослідити вияв патріотичної позиції бренду через ситуативну зміну прагматонімів харчових продуктів, виокремити чинники, які спонукають бренди до перейменування продукції, та доцільність зміни упакування для комплексного впливу вербального й невербального компонентів як елементів семіотичного утворення.Документ Специфіка формування й урахування актуальних трендів при розробленні комунікативної стратегії для бренду сиру (на прикладі українського бренду «Комо»)(2024) Сергієнко, Кароліна Андріївна; Антонова, Ольга ВадимівнаСтаття присвячена розгляду особливостей розробки комунікаційної стратегії бренду сиру з урахуванням тенденцій у рекламі та запитів у суспільстві, яка б дозволила виробнику підкреслити свої переваги над конкурентами, встановити нові точки дотику з аудиторією, і зміцнити свою лояльність до бренду. Окреслено комунікативну стратегію рекламної кампанії торгової марки сиру «Комо», виділено її основні завдання. Приділено увагу аналізу основних змістових акцентів комунікативної стратегії бренду сиру в умовах повномасштабної російської агресії.Документ Співпраця рекламодавців з українськими АСМР-тистами у контексті світових рекламних та маркетингових тенденцій(2019) Антонова, Ольга Вадимівна; Король, Вероніка Валентинівна