Перегляд за Автор "Білодідова, Наталія Миколаївна"
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Використання гештальт-технологій у маркетингу(2017) Скригун, Наталія Петрівна; Семененко, Катерина Юріївна; Білодідова, Наталія МиколаївнаУ статті обґрунтовано необхідність використання нестандартних підходів до планування комплексу просування на підприємствах. Проаналізовано принципи гештальт-психології та виділено низку основних з них, що є придатними для використання у сфері маркетингу, реклами, дослідження поведінки споживачів. Детально розглянуто застосування технологій гештальт-психології з метою обґрунтування доцільності та ефективності їх застосування у маркетинговій практиці вітчизняних підприємств. Наведено приклади застосування деяких принципів гештальт-психології виробниками молочної продукції. The article substantiates the necessity of using non-standard approaches to planning of the complex of promotion at enterprises. The principles of gestalt-psychology are analyzed and a number of basic ones are selected, which are suitable for use in the field of marketing, advertising, consumer behavior research. The application of gestalt-psychology technologies in order to justify the expediency and effectiveness of their application in the marketing practice of domestic enterprises is considered in detail. Examples of application of some principles of gestalt-psychology by producers of dairy products are given.Документ Використання колірного тесту М. Люшера для дослідження споживачів(2017) Білодідова, Наталія Миколаївна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Виявлення ринкових можливостей ТОВ «Три ведмеді»(2015) Білодідова, Наталія Миколаївна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаРозглядаються ринкові можливості підприємства шляхом використання матриці Ансоффа. Розробляються стратегії щодо посилення ринкових можливостей підприємства. We consider market opportunities through the use of enterprise Ansoff Matrix. Develop strategies to enhance market opportunities of the company.Документ Вплив кольору на сприйняття та розвиток бренду(2016) Білодідова, Наталія Миколаївна; Чорноус, Людмила ВасилівнаДокумент Гештальт-маркетинг та його використання в діяльності підприємства(2017) Білодідова, Наталія Миколаївна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Кольорова гама в оформленні упаковки пивної продукції як ключовий засіб комунікації зі споживачем(2016) Скригун, Наталія Петрівна; Семененко, Катерина Юріївна; Білодідова, Наталія МиколаївнаУ статті доведено важливість створення та використання оптимальної кольорової гами при оформленні пляшок з продукцією на ринку пива. З’ясовано, які кольори найчастіше використовують лідери ринку при оформленні продукції для різних цінових сегментів та проаналізовано їх вплив на процеси донесення необхідної інформації до споживачів та прийняття рішення про покупку. Обґрунтовується вибір білого, червоного, синього, оранжевого та чорного як найбільш оптимальних кольорів для оптимальної етикетки. The article devoted to importance of creation and use of optimum color scale in case of registration of bottles with products in the market of a beer industry. It is found out what colors are used most often by market leaders in case of registration of products for various price segments and as they influence processes of the report of necessary information to consumers and decision making about purchase. The choice white, red, blue, orange and black as most optimum colors for the label is proved.Документ Правила кольорового оформлення ефективного рекламного повідомлення на ринку пивобезалкогольних напоїв(2016) Білодідова, Наталія Миколаївна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Соціальні мережі як ефективний засіб протистояння кризовій ситуації(2017) Білодідова, Наталія МиколаївнаДокумент Соціологічне опитування: “Чи знаєте Ви, хто такий Лев Троцький”(2014) Білодідова, Наталія Миколаївна; Казаков, Олександр ОлексійовичЛев Давидович Троцький дійсно є однією з найскладніших та найсуперечливіших постатей всесвітньої історії, але й не менш яскравою. Lev Davidovich Trotsky really is one of the toughest and most controversial figures in world history, but no less striking.Документ Суть стратегії «блакитного океану»(2014) Білодідова, Наталія МиколаївнаВесь ринковий простір розділяється на 2 «океани» — «червоний» та «блакитний». The entire market space is divided into two "oceans" - "red" and "blue."Документ Сучасна інноваційна політика держави в Україні: проблеми та перспективи реформування(2014) Білодідова, Наталія Миколаївна; Соломка, Ольга МиколаївнаКлючовим чинником зростання економіки на шляху сталого розвитку мають стати темпи і масштаби інноваційного розвитку. Дієва інноваційна політика держави, а особливо спільні дії державного та корпоративного секторів економіки є ефективним інструментом боротьби з економічною кризою. Тому проблема активізації державної інноваційної політики як фактора підвищення конкурентоспроможності національної економіки є досить актуальною і має високу практичну значимість. Залишається дискусійним питання про пріоритетні напрямки інноваційної політики (некомерційний або державний підхід до стимулювання інноваційної активності в Україні). A key factor in the growth of the economy towards sustainable development should be the pace and scale of innovation development. Effective innovation policies, especially collective action of public and corporate sectors is an effective tool to combat the economic crisis. Therefore the problem of activation state innovation policy as a factor in improving the competitiveness of the national economy is very relevant and has high practical value. It remains controversial question of priorities of innovation policy (non-profit or public approach to stimulating innovation activity in Ukraine).